So long och Auf wiedersehen!

Varje morgon vaknar jag med ett dilemma. Detta består i att jag har Levina som ligger kloss i kloss med mig (famlandes efter mina kroppsdelar med sina små händer under sin oroliga morgonsömn) samtidigt som jag har ett tryckande behov av att springa på toa. Kliver jag upp och uträttar mina behov så är det inte så stor chans att Levina ligger kvar och sussar sött, utan vaknar med ett grin av tomheten och blir sedan tvärklarvaken. Detta brukar inträffa vid 5 tiden. Så då är frågan om jag själv ska ligga och lida i en timme till med värkande blåsa eller om jag ska chansa på dessa små marginaler. I morse blev det en tidig morgon.......

Nu så sitter jag här och räknar ned. Förmodligen intas det en MAX middag i bilen på väg ned till Stockholm. Hoppas Levina åtminstone är lite nöjd på delar av denna bilresa!

Mitt kontrollbehov är inte ringa. Det yttrar sig nu när det är Staffan som ska rodda ihop allt därhemma inför avfärden eftersom vi kommer att åka direkt efter att jag slutat. Kommer allt med? Blir alla sopor och gamla matvaror i kylen slängda! Det klart! (upprepar mantrat). Staffan är ingen stolle!

Nä, men nu drar vi! Staffan, Levina och jag och lillskrutt*n i magen:-)

Kommentarer
Postat av: Vero

Näe men... :o) Lillskrutten i magen! GRATTIS!

2008-10-30 @ 11:47:57
URL: http://veronicastankenot.blogspot.com
Postat av: Linda Lindahl

Tack så mycket! Vi får se om det blir en skrutt eller skrutta:-)

2008-10-30 @ 14:12:34
Postat av: Linda // Absolut Glam

Grattis till skrutt! :)



Och jag känner igen det där med värkande blåsa, fast mitt yrväder är en kattunge. ;)



Ha det så underbart i Thailand!

2008-11-01 @ 15:26:59
URL: http://www.absolutglam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0