The mask

Sitter och tittar på Teletubbies. Det måste vara varmt inne i de där dräkterna som de skuttar och har sig! Jag kommer ihåg när vi i lekis (som det kallades på den tiden) skulle spela en fredsteater. Kreativ som jag var kom jag på att jag ville vara ett hjärta och symbolisera kärleken på jorden. Det blev ett stort och vadderat sådant som jag höll på  krevera i under de få föreställningar som vi hade. En annan het prövning är tomtemasken på jul som luktar päck och åsamkar ansiktssvett (förlåt alla som fortfarande tror att tomten är en snubbe från sydpolen). Med alla miljoner paket som delas ut i vår familj så har ansiktet smält till oigenkännelighet innan aftonen är över!

Själv föredrar jag masken jag tar på mig varje dag för att inte skrämma slag på mina medmänniskor. Den är så trovärdig att folk faktiskt tror att jag ser ut så......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul Linda men jag tror inte på masken, du är naturligt söt! /U

2008-10-20 @ 21:27:01
URL: http://olssonhiller.blogg.se/
Postat av: Åse

Håller med föregående - det där med mask på dig köper inte jag heller!! Du är ju så söt man kan bli!!!

KRAM

2008-10-20 @ 22:18:10
URL: http://aselundgren.blogg.se/
Postat av: Linda Lindahl

Det är ni som är söta!!

Kram på er!

2008-10-24 @ 13:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0