Mörkt, mörkt, mörkt....

Dålig dag idag! Regnet öser ned ute och det är mörkt som i graven, jag har så ont i halsen att jag knappt kan svälja pluss att jag har en fruktansvärd träningsvärk sedan Body pumpen igår som gör att jag har svårt att röra mig. Det kunde vara bättre alltså!
Men jag såg en bild idag på Mischa Barton med celluliter. Då kändes det lite bättre! Världen är inte helt orättvis:-)

Levina har blivit så mammakär på senare tid att jag har svårt att göra något själv. Sitter jag på toa så vill hon sitta i knä, pratar jag i telefon studsar hon runt på min mage, lagar jag mat vill hon sitta i min famn samtidigt (svår kombination). Det är mysigt på sitt sätt men frustrerande för Staffan då han inte duger på samma sätt, i synnerhet inte om nätterna.....

Men jag längtar hem till dem nu! Önskar bara att maten vore färdiglagad av någon vänlig själ. Som sagt; aktivera Levina och laga mat "isn´t a date".......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0