Onöjd!

Hur länge kan man skylla på att man har en förkylning i kroppen för att slippa träna? Jag känner riktigt hur rumpan blir än plattare och bredare efter alla timmar spenderade på denna kontorsstol! Känner mig helt oglamourös! Nu har jag utväxt på håret också! Jag har trots min (ringa) ålder drabbats av gråa hår, eller vita rättare sagt. Dessa har jag i en förhoppning om utrotning plockat bort med pincett. Detta resulterar i att jag har vit stubb på sina håll. Inte önskat resultat med andra ord.......

Men jag dricker i varje fall inte kaffe. Brösten ska ju tydligen krympa av detta. Vilken tur att Staffan är kille, han tycker mycket om kaffe han:-)

Men snart drar jag till Thailand. Då går jag från vitt ister till stekt fläsk. Det krymper ju, det gör bacon i varje fall.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0