nööörn nööörn (motorcykel)

Igår blev det en sväng till IKEA. En budgetresa skulle man kunna säga. Jag gjorde allt som allt av med 380:- ,men trevligt var det! Fast jag blev helt slut av allt springande i affärerna som har ploppat upp där. Skulle ha haft stegräknaren på mig! Alltså var jag väl förtjänt av french hotdogen och kinakäket:-)

Staffan ringde i morse och bad mig kolla  upp hur läget är i Thailand. En notis i tidningen beskrev att UD varnar för resor dit på grund av oroligheter kring demonstrationer. Det är typiskt, förra gången jag skulle till Thailand härjade fågelinfluensan....

  Fast jag kom iväg trots fågelsjukan:-)

Det är helt fantastiskt vad mycket som händer med Levina nu! Hon har blivit en baddare på att härma ord och ljud och det märks hur mycket hon förstår numera. Nu kan hon till och med assistera då vi ska hänga tvätt eller städa. Hmm, det är väl inte det som kallas för barnarbete.....

Kommentarer
Postat av: Vero

Ahaa! Grodkvinnan!

2008-10-13 @ 21:22:25
URL: http://veronicastankenot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0