Snörvel..

Måste bara tillägga (till föregående inlägg) att min käre make självklart inte ligger i soffan och petar navelludd medan jag lagar mat. Jag menade att han inte hinner laga någon mat innan jag kommer hem eftersom han har en duracellkanin att aktivera. Det brukar snarare bli så att jag ligger i soffan och instruerar honom vad han ska göra med alla ingredienser som jag plockat fram medan Levina studsar runt på min mage...

Igår var vi och fixade passen (jag och Levina behövde nya) till Thailandsresan. Levina passade på att släppa ut den balast hon hade gått och burit på under dagen så fort vi kom in på polisstationen. Jag fick börja passprocessen medan Staffan bytte blöja. Numera då man kan välja om man är nöjd med bild och underskrift så blir man helt enkelt aldrig nöjd! Men man kan ju inte göra om det hur många gånger som helst:-) Levinas foto gick förunderligt smidigt att ta. Vad konstigt det kändes att se hennes lilla ansikte i ett så "vuxet" sammanhang! Efter bilden var tagen klämde hon ur sig det som fanns kvar invärtes, så vi lämnade en viss odör efter oss på polishuset:-)


Tänk att det blev fredag den här veckan också! Vad bra! Tyvärr så har jag drabbats av flunsan, så det känns som om jag har en halsböld och näsan rinner...Men det ser inte så snyggt ut att sitta i möten med papperstussar intryckta i näsan även om det känns som att det skulle behövas:-) Det är bra att jag kan vara på jobbet och vila upp mig så jag orkar med allt ös hemma.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0