Det har nått fram till mig nu!

Det börjar att gå upp för mig nu. Det har tagit ett tag att nå epicentrum av hjärnan. Kanske för att det är så mycket hår att tränga igenom...

Jag har blivit vuxen!!! Jag har: Man, barn, hus, två bilar, 4 barnvagnar, fackligt medlemskap, pensionssparande (ligger visserligen på is i väntan på bättre inkomst..om sisådär 8 år till kanske jag kan återuppta det..nåja, det är länge till pension!), medlemskort i alla matbutiker som finns, inhandlingslista med mig då jag storhandlar på Willys, hudkräm som ska dämpa hudens åldrande, jobb med semester om somrarna (då jag inte är föräldraledig..), parmiddagar som helgaktivitet (om jag inte däckar i soffan av sömnlöshet framför sommarkrysset) och om jag har på mig några snygga kläder så säger Staffan till Levina " Har du sett vilken fräsig mamma du har". Jag är alltså gammal och fräsig och inte ung och ball längre.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

4 barnvagnar?????Och har ett barn??Varför??

2008-09-10 @ 10:32:49
Postat av: Fröken Blindstyre

Ja, för att uppfylla alla tänkbara behov som finns i vagnsåkande:-)

2008-09-10 @ 16:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0