I´m all alone

Sitter i min ensamhet och tittar på Idol. Staffan är i Skottland och Levina är hos farmor och farfar (och stör deras nattsömn..), känns mycket märkligt! Vad ska jag göra? Göra allt jag inte hinner annars: läsa tidningar, böcker, göra skönhetsbehandlingar m.m eller gå och lägga mig och få sova ostört utan att få någons liten rumpa i ansiktet eller ha någon som drar mig i brösten (OBS, inte Staffan..). Problemet är att jag är lite mörkrädd....Så fjantigt egentligen, vuxen som jag nu är....

Men tillbaka till Idol. Juryn är bra och känns proffsigare än den förra, men det stör mig att det verkar som om 80% av dem som deltar är tondöva muppar. Så kan det väl inte vara i verkligheten? Men konstanteras kan att det finns en rejäl klick av människor i Sverige med taskig självinsikt.....Jag själv är oerhört medveten om att jag inte sjunger särskilt fagert. Sist jag tog i och sjöng så tittade Staffan på mig och viskade att det lät lite väl högt..... Då var det ändå allsång!

Imorgon kväll blir det fredagsmys med mamma och syster. Bra hyrfilm och mycket snask med andra ord! Ska bli riktigt nice!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0