Tankar från forntiden?

Kanske är jag lite väl traditionstänkande av mig, men jag fixar inte riktigt killar med långa stickade koftor (i synnerhet om de piffar till det hela med en liten scarf). Det ser verkligen ut som om de har lånat sina flickvänners. Men det är lite orättvist. Vi tjejer kan ses som sexiga då vi glider runt i killens skjorta eller en tuff kostym medan det inte känns lika sexigt i de ombytta rollerna. Nu har visserligen Staffan fått ärva mina gamla jeans, men det tycker jag inte riktigt räknas (ibland får man helt enkelt ge upp)....

Kommentarer
Postat av: Vero

:o) Du e rolig du....

2008-09-25 @ 11:17:00
URL: http://veronicalidholm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0