Hett om baken!

Jag har skrivit förut om att jag har ångrat mina klädval då jag har kommit till jobbet pga att jag har känt mig helt fel.. Igår var en sådan dag. Jag hade fått för mig att jag skulle dra på mig mina läderimmitationsbyxor (galonbyxor) som hängt i garderoben i ett gäng år eftersom jag hade läst att det var så inne. Men av någon anledning så kändes det annorlunda att ha dem dagtid än som partymundering... Jag höll på att svettas röven av mig efter en hel dag på kontorsstolen. Kändes inte så fräscht!! Dessutom så prasslade de som om de var gjorda av...plast! Så jag gick runt och prasslade och svettades hela dagen lång (när jag inte satt fastklistrad i kontorsstolen vill säga...)

Hemma hos oss är det ett ständigt kaos av pryttlar som ligger utspridda numera. Röjer man upp så varar resultatet lika länge som Levina sover. I vår soffa göms diverse krafs bakom soffryggen eller under dynorna: nappflaskor, chokladkakor, tidningar, TV-dosan och annat smått och gott. Saknas det något så ska man leta där helt enkelt:-)
Men, som sagt: "Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete!"


Kommentarer
Postat av: Vero

Haha, garvar gott å den du... :o)

2008-09-13 @ 18:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0