Business as usual!

Måndag och detsamma som back to business. Fast som småbarnsförälder är det mycket business hela tiden. I synnerhet när man besöker ett äventyrsbad som under gårdagen! Det gick sjövilt till i "Lilla Söderhavet" kan jag säga! Jag har en dotter som i vild förtjusning slänger sig ut från avsatser i vattnet, får sig några kallsupar, skrattar och hostar och gör om samma sak en gång till. När hon inte drar de andra barnen och vuxna i håret eller knyter upp min bikiniöverdel vill säga......

Under helgen har jag försökt att sysselsätta mig med diverse trevligheter för att förtränga makens frånvaro. Men igår kom han hem med presenter under armen och ett glatt humör. Jag fick en J´Lo parfym som han sniffat sig fram till under en timme i Edinburgh. Det var bra sniffat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0