Snyft!

Nyss kom en kollega in och skulle höra om jag skulle träna något idag. Då satt jag framför datorn alldeles rödgråten. Jag hade nämligen varit inne och läst en blogg av en mamma vars lilla pojke hade gått bort i cancer. Jag klarar det inte, jag vet hur jag reagerar men jag bara måste läsa, ändå.....Det är som när jag var liten och bara måste slicka på mormors järnbro när det var minusgrader. Jag visste vad som skulle hända: Det skulle göra ont!!

Nu till någonting trevligare. Vi fick igår besök av det par som "hookade upp" på vårt bröllop. Så trevligt! Min kompis, den ständiga singeltjejen som inte hittade den rätte i Stockholmsdjungeln och Staffans kompis som blivit bränd av tidigare relation och inte kände att den rätta fanns i ankdammen Ö-vik. Nu sitter de där och är så kära!! Så det kan bli:-)

I morse då vi satt och käkade ostmackor så sitter Levina som vanligt i mitt knä och ska smaka och försöka tugga med sin enda (halva) tand. Efter ett litet tag tar hon ut tuggan och stoppar ned den i min urringning. Hon kanske tänkte att där brukar det ju finnas mat (mjölk) så hon sparar lite till senare....

Det blir ingen träning idag. Fy sjutton vad latmasken håller på att äta upp mig (tyvärr inte fettdepåérna..). Cykeln håller inte heller på att nötas sönder direkt....

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej Linda, jag är också en sån där "smygbloggläsare" eller vad du nu kallade det! Har av en slump hittat till dig(din blogg) via Åse...Jag bloggar själv, dock inte lika flitigt som du men du får gärna smygläsa(om du inte redan gjort det...)Ha det!

2008-09-18 @ 13:33:37
URL: http://olssonhiller.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej, alltså jag ser ju nu att du inte skrivit "smygbloggläsare" nånstans, förstår inte var jag fick det ifrån...Jag menade nog en som läser många olika bloggar, kanske är det jag själv som känner mig som en "smygare"...

2008-09-18 @ 13:39:55
Postat av: Fröken Blindstyre

Hej Ulrika!

Haha, jag är nog en smygare ibland jag också:-) Brukar försöka att läsa Åse´s blogg och har spanat in din ibland med!

Ha det bra!

2008-09-18 @ 15:51:00
Postat av: Åse

Jag är precis som du - sitter & kikar på änglasidorna på familjeliv & grinar så jag inte kan andas!!! Det är så plågsamt att läsa men oj vad man är ännu mera tacksam över sin friska lilla familj efteråt!!

Kram kram

2008-09-18 @ 19:05:34
Postat av: Vero

Du, jag skulle och inte kunnat låta bli att läsa vidare heller...hamnade på en liknande blogg för ett tag sedan. Ursch, världen kan va så orättvis ibland.



Visst är det för härligt att se Jenny kär! :o)

Så glad för hennes skull!



Kram

2008-09-18 @ 21:23:11
URL: http://[email protected]
Postat av: Fröken Blindstyre

Ja, fy tusan vad man får vara glad för det man har och hoppas att familjen får fortsätta att vara friska!Ibland tror jag inte familjeliv är riktigt bra för mig heller. Jag dras till elände!!



Det är så härligt att se big mama in love :-)

Det är vi inte bortskämda med:-)



Kram!!

2008-09-19 @ 09:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0