Bloggläsarträsket

Oj vad det är lätt att hamna i bloggläsarträsket! Helt plötsligt sitter man och läser bloggar av varierande kvalíté som egentligen inte är särskilt bra överhuvudtaget. Nu har jag precis avvänjt mig från att läsa Blondinbellas och Kenzas bloggar. Båda lever liv som inte har särskilt många beröringspunkter med mitt egna (nog för att det kan vara trevligt ibland det med, att "fly" sin egna verklighet). I Kenzas fall så är det en oerhört vacker tjej som lever en 17-årings liv med allt vad det innebär. Hade jag själv varit i den åldern så hade jag nog varit en idog anhängare av henne. Då det gäller Blondinbella så är det bara att konstantera att det är en ytterst driftig tjej med höga ambitioner och en än högre självkänsla...Men allvarligt, hon lever en vuxens liv med jobbmöten, assistenter och parmiddagar med vin ( knepigt att hon skyltar med det när hon är en offentlig person..). Vuxen hinner man vara under  väldigt många år, men tonåren flyger snabbt förbi!
Sedan kan jag inte säga att jag delar Bellas "klassiska" smak och moderata åsikter heller...

Tittade på Idol igår. Hur galen var Anett-e egentligen? Hoppas att hon inte ringer och försöker att sälja några försäkringar till mig!!! Eller var det bara något som hon inbillade sig att hon jobbade med??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0