Snarrigt värre!

Var hos barnmorskan och fick veta att jag gått ned 2 hg. sedan sist. Detta firades med lunch på stan med min kära lillasyster och ett besök på det nyöppnade Godishuset ( med en miljard sorter ungefär) där 8 hg. inhandlades. Undra hur mycket man går upp av det:-)

Ser hur oerhört dyngigt mitt tangentbord är. Något för "rent husarna" att bita i det! Inte sådär jättelätt att rengöra....
Hmm, ska nog inte försöka rengöra det innan jag slutfört inlägget:-) (började men det blev lite konstigt....)

Imorgon blir det IKEA, får se hur mycket jag orkar vagga runt där, men jag har en diger inköpslista:-)

Nu vill jag banne mig vara frisk den här helgen!!! ( Hör du det Gudrun?)

Kommentarer
Postat av: Godisgrisen

Var ligger godishuset?

2009-04-17 @ 18:52:45
Postat av: Linda Lindahl

Där "himmlen runt hörnet låg". Snarra på!:-)

2009-04-20 @ 21:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0