Snart åker hatten på....

Alltså, jag har hittat en massa snygga kläder på Ellos, handlar en del på Lindex och tycker att HM´s nedervåning känns helt galen. Har jag förvandlats till en tant? Hmm, jag hasar numera runt i noppriga strumpbyxor, rejäla underkläder, klänningar av billigt fabrikat och fotriktiga skor. Beror det på mer än graviditeten????

När jag tänker efter så är jag ju även en kupongsamlare och kollar igenom kvittot efter jag har handlat så att allting stämmer! Hjälp, hjälp, hjälp...jag är ju inte ens 30 fyllda.........

Snart färgar jag väl håret i en härlig violett nyans också i hopp om att dölja mina envisa gråa strån................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0