Påsk med skallebank

Det är visserligen ekonomiskt att förlägga sjukdagarna på ledigheterna för att slippa karens och lägre lön, men jag hade kunnat tänka mig att fira påsken utan huvudvärk och ytterligare en Kåvepeninkur. Nu har jag lagt ut 1000:- på läkarbesök och medicin på denna jäkla bi(hin)håleinflammation. Roligare hade man ju kunnat haft det..................................

Staffan ligger ute noch solar nunan. Själv sitter jag inne och kollar Oprah. Jag är nämligen livrädd för pigmentförändringarna som kommer som ett brev på posten av graviditetshormonerna, nu när mustaschen sedan sist nästan har försvunnit (Staffan vill ju ha sin)..... Med Levina solade jag som tusan de sista veckorna då jag var ledig och försommarsolen gassade, med ett resultat att jag såg smått galen ut på BB och tiden därefter av alla fräknar:-)

Har inte hunnit träffa mina kompisar från storstan den här påsken, vilket är jättetrist! Men det är snart sommar och då får ni hälsa på (spillrorna av mig):-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0