Whoopsi!

Det blev lite mer shopping på IKEA än planerat! Man kan säga att jag överskred budgeten å det grövsta. Det finns så mycket bra saker, så billigt, men många bäckar små.......Fast idag kom räddningen; barnbidraget, så det är lugnt ;-)

Nu är tid bokad för hårkapning. På onsdag smäller det! Jag sätter stora förhoppningar till vilket underverk detta klipp ska göra med mitt utseende. Tänk om det blir platt fall, dvs, lika platt och trist hår som nu, fast mindre! (vet inte om det är bra eller dåligt visserligen..)

Nu börjar det att dra ihop sig. Både tidsmässigt och inne i magen. Nästa vecka får vi veta hur stor han beräknas vara. Jag har någon slags mental gräns på 4,5 kg, och en förhoppning på 4 kilo minus :-).....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi vill se bildbevis Tack:)på klippningen då:)

2009-04-21 @ 09:27:48
Postat av: Linda Lindahl

Det kommer (måste väl piffa till mig lite först), har lite problem att föra över bilder just nu:-)

2009-04-23 @ 22:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0