What to wear, what to do?

Hmm, föregående inlägg är skrivet av min kära make (som vet hur man tar sig in på min lilla sida). Men det stämmer verkligen att hon är mycket intresserad av mina sminkpryttlar, och gärna tittar för djupt i sminkväskan om man säger så:-)

Jag sitter och är ambivalent. Jag har funderingar på att kapa av en decimeter eller liknande av min hårman, som just nu bara hänger livlös i någon billig gummisnodd. Tid till att fixa med håret på morgonen finns inte riktigt på min världskarta och jag befarar att den inte kommer att göra det inom de närmaste jordsnurren heller. Men jag vill ha någon slags frisyr och form. Har läst att alla kändisar kapar manen (eller löshåret) till den hippa "nudda vid axel" längden, så det kanske är på tiden att jag blir lite ball jag med......

För övrigt känner jag mig helt fel just nu! Inga kläder sitter bra eller känns roliga. Tex, har jag ett par s.k "harembyxor" (som faktiskt inte gör att det ser ut som om jag har en nedbajsad blöja innanför), men vad ska man ha för skor till här i kalla norrland? Ingen jacka passar till heller eftersom jag bara får på mig två jackor just nu och ingen av dem är särskilt rolig (fleecejacka eller urtvättad parkas som sitter tajt). 

Oj, vad jag gnäller! Måste vara vädret som gör det (grått med snöflingor). Men jag skulle verkligen behöva en liten renovering om man säger så:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0