Står stadigt på jorden!

Igår så hände det! Jag talar inte om nedsläpp utan om fötter som svällde upp till skrattretande ballongstorlek! Och de ger sig inte, trots att vädret är betydligt kyligare idag än igår! Det blir stödstrumpor på från nu och framåt antar jag..........

Det blev ingen hårdrock i fredags. Så här i efterhand är jag rätt så nöjd över det även om det tycks ha varit något av en höjdarkväll. Det fanns nämligen inga sittplatser, och det hade nog varit lite väl tufft i v. 38:-)

Nu sitter jag och trycker i mig min andra förpackning jordgubbar för idag. Inte som de svenska direkt, men man är ju rätt så svältfödd just nu, så de duger! Snuvan är tillbaka och jag befarar att jag åker dit en sväng till så jag försöker att c-vitaminbomba bacilluskerna!

Jag har typ 2 dagar kvar att jobba! Ahhhh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0