Lite lättare

Jag har nog gått ned något kilo, i ren hårförlust... Två decimeter hår är borta och det känns såå skönt! Är fortfarande lite tveksam till slingorna, men frippan känns toppen. Förmodligen mörkar jag på det lite:-)

Härliga tider just nu ute! Jag är sugen på glass hela tiden:-) Tyvärr medför dessa härliga tider med smältande snö att min kära dotter smutsar ned sig något kopiöst, eftersom hon älskar vatten och att rulla runt i pölarna verkar det som:-)
Jag hinner inte med att få allting tvättat och torkat trots den mängd kläder hon äger och har.....Det roligaste är när man ska hämta henne från dagis, där hon är ute och leker, och hon prompt vill bli buren. Blöta geggiga galonisar mot jackan (den enda jag kan ha) medför att jag är mer eller mindre smutsig hela tiden jag också....

Imorgon kanske det blir hårdrockskonsert för vår del. Vi har inte riktigt bestämt oss än. Pallar jag att sitta i en idrottshall på de "sköna" sittplatserna  6 timmar i sträck?? Men det skulle kännas lagom nostalgisk att uppleva Dia Psalma som man diggade som värst under punkperioden i 7:an:-)


Kommentarer
Postat av: Jenny By

Hmm, verkar vara en trend bland gravida kompisar att sätta saxen i det långa håret! Men jag ska erkänna att jag har god lust att klippa av hela rasket ibland oxå =) Vill se bilder på frillan! Hoppas magen mår bra, nu kan det inte vara långt kvar. Häftigt! Kram =)

2009-05-02 @ 15:36:16
Postat av: Linda Lindahl

Fast jag blir nog lite avundsjuk när jag ser dina längder, så var inte mitt hår!

Vi mår bra, just nu känns det som det kan bli närsomhelst:-)

Kram på dig!

2009-05-03 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0