Back to life, back to reality...

All amning hit och dit gör att jag inte riktigt har någon koll på om brösten är inne eller utanför amningsbehån och om behån är synlig eller icke synlig under tröjan (dvs om halsringningen är under eller över bröstet). När jag städade ur stugan i Dalarna var det ett gäng grabbar där och tittade på den under tiden, när de gått ser jag att klänningens smock sitter under brösten istället för ovanpå. Turligt nog hade jag behån intakt denna gång.......

Den här veckan har verkligheten återfunnit sig eftersom Staffan har börjat att jobba. Jag får ångest över oplanerad tid och skulle behöva någon form av ekorrhjul till Levina under amningsstunderna med lillebror. Om jag klarar  det här får jag en guldstjärna i mammahimmeln då? Hur många "psykbryt" kan man få per dag innan man får ett riktigt?
 Men det har sina guldstunder också att umgås med charmknuttisarna:-)

Vi skulle klippa luggen igår på Levina. Trots inköpt proffssax ser det ut som om frisören halsat en 7:a vodka. Måste dock skylla på kunden som hade myror i brallan...... Om någon undrar över hennes smått lustiga uppsyn:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0