Sweet home Nyänget..

Då var det färdigsemestrat för i år, eller för i sommar i varje fall. Det är ett litet annat stuk på semestrarna nuförtiden än om man jämför med för typ tio år sedan (semester med brudarna i Kos), eller bara för 4 år sedan (semester i Barcelona med shopping, vin, kultur och härliga bad). Jag och Staffan ligger bredvid varsin kid i våningssäng och spenderar dagarna hälsandes på en man utklädd till tomte eller studsandes och klättrandes efter ett duracellbarn i himmelriket "sommarland".....Var sak har sin tid och sin charm:-)

Idag börjar mitt nya (eller nygamla?) liv. Efter utsvävningar till mars (eller Pluto snarare) gällande slisk och slask denna sommar (och graviditet) så måste jag ta tag i det som dallrar. Åkte resolut till Claes Olsson i eftermiddags och införskaffade en digitalvåg och hoppas att siffrorna blir mindre vassa att se framöver! Jag vet visserligen att man inte ska stirra sig blind på siffror utan hålla på och mäta och så, men ändå.....

Har hittat en ny favorit. Marabous 70% choklad med mint. Muuummmms! Den är ju hälsosam dessutom, i princip;-)

Kommentarer
Postat av: maria

Har åxå en digitalvåg. Den blev däremot aldrig uppackad efter flytten... av nån... eh anledning...

2009-08-05 @ 08:12:33
URL: http://www.legendier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0