Utslitna sulor

Har inte sett på TV på flera dagar (förutom Ronja rövardotter och Pingu på DVD) eftersom jag inte kan hitta TV-dosan...Att man iddes se på TV på den svartvita tiden:-) Istället läser jag en massa tidningar och promenerar så sulorna brinner. Igår kom jag upp i 22000 steg och idag är det nog något liknande också. Det känns i kroppen idag, i synnerhet då man styr dubbeldäckaren i uppförslut med Milian i bärselen på magen.Han har som ätit upp sig lite sedan han föddes. Men..men, det ska kännas att man lever.............

Tyvärr har jag en rätt så kass stegräknare som nollställer sig så fort jag nuddar knappen (otroligt felplacerad) eller tappar den i backen, vilket händer lite nu och då eftersom tights inte är så stabila midjor på....

Dessutom måste jag nog byta ut mina joggingskor. Verkar som om fötterna har växt på sista tiden. I synnerhet högerfoten. Flera skor känns för trånga fastän jag har klippt tånaglarna!

Lånade en science-fiction bok skriven av författaren till Twilight-sagan i måndags. En koloss på 600 sidor som jag har en vecka på mig att ta mig igenom. Tappade sugen dock efter 3 sidor när personerna i boken hade namn såsom "Han som korsar vatten", "Sökaren" och dylikt. Blir liksom inte så ballt på svenska...Dessutom insåg jag det omöjliga i att kunna avverka minst 100 sidor om dagen!

Igår gick jag, hör och häpna, igenom Rusta UTAN ATT HANDLA! Hade i och för sig precis bränt 2000:- på Willys....

En undran: Hur länge är det passande att heta "Backstreet Boys"? De börjar väl att närma sig 40-strecket nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0