P3, not for me...

Sitter uppe och ugglar igen. Lyssnar på P3, en kanal som jag mest tycker producerar skit (förutom Mammas nya kille). Skum "musik" och "humorprogram" som inte är roliga på en fläck. Men det är för långt till stereon för att jag ska idas byta....

Jag är rätt så kass på att skriva inlägg med tanke på att jag spenderar en hel del tid vid datorn numera. Men med en hand fri surfar jag mest på matbloggar och intar lite mat och bak porr:-) Fantastiskt vad mycket gott det finns att göra! Om jag bara hade mer tid och pengar, och självklart; en sjuhelvetes ämnesomsättning.....

Annars så försöker jag att plocka bär när jag får en sekund (och två armar) över. Plockade åkerbär ikväll som jag nyss har rensat. Vet inte riktigt om det var värt det. 1 liter åkerbär förvandlades till 0,5 liter efter en timmes rensning med ryggont som följd (Milian huserade i bärselen). Ska aldrig mer plocka små åkerbär i varje fall....

Alltså, nu spelar de någon tysk dynga. Nu går jag och lägger mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0