Färdig hooohooo át för i år

Tjoho, då var julen avslutad! Efter 4 besök av mannen ( och även en gång kvinnan) med skägget känns det väldigt skönt att det är ett år kvar tills nästa gång han gör entré.......

Kvar finns rester, rester och så ännu mera rester. Någon som känner sig sugen på prinskorvar (förutom Levina då), andra korvar eller oändliga mängder med ostar? Lite julgodis finns det också kvar, även om det försvinner en och annan varje gång jag öppnar kylskåpet.......

Ikväll ska jag iväg på möhippa/svensexa och på nyår blir det bröllop. Skönt att slippa bekymra sig om vad man ska hitta på under årets sista kväll, såsom många andra måste. Jag bekymrar mig däremot om hurvida ögonflussviruset som verkar ha drabbat de små hinner komma och besöka mig och Staffan. Man får vara hur finklädd som helst, men ett par röda igenmurade ögon passar till; inget......

Idag har jag och Levina besökt den Knasiga Kojan. Det kommer att bli många besök där framöver! Måste bara få dem att hålla öppet på måndagar också, då de flesta av oss med 15-timmars kids har dessa hemma och behöver aktivera de små rövarna;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0