Fint folk kommer alltid sent var det väl?

Är det bara min familj som kommer minst 5 minuter sent till allting, alltid glömmer papper som ska lämnas in hit och dit samt oftast har slut på krut i kameran (om den nu kommit med) vid tillställningar såsom luciafirande mm? Förmodligen inte, men det känns som så? Man känner sig som en oansvarig fjortis men med vett att skämmas.....

Jag är en stor tidsoptimist. Det var jag redan då jag bara hade mig själv att tänka på. När jag nu har två barn (och ibland även en man) som absolut måste bajsa innan avfärd. En toktrotsig donna som jag måste jaga rätt på för att sedan tvångsklä (eftersom hon är lika frivillig och samarbetsvillig som en ko på väg till slakt) så blir vi ännu senare. Bara så ni vet......

Eftersom det numera fattas 7 tangenter (som flinka fingrar pillrat loss) så skriver jag lite på känn....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0