Tipp tapp

Så här "dan före dopparedan" borde väl lite julkänsla ha infunnit sig? Snö ute, pynt inne, julgodis i kylskåpet (och i magen) och två barn borde väl framkalla lite förväntningar....men nej, jag har inte greppat det än.......

Anna Anka käkar brosk på TV. Lite vidrigt! Vilken besvikelse att det är en repris när det i tidningen (ÖA visserligen) beskrevs som "nytt" och "seriestart". Men det tåls att ses igen;-)

Levina håller på att bli blöjfri och det har gått oerhört bra hittills då hon signalerar när något är på G, vilket är lite nu och då. Hon vill även gärna visa upp sina prestationer stolt som hon är:-)......
Men så mycket lättsammare är det minsann inte när man stup i kvarten måste rusa in på toan, i synnerhet när hon är ute och leker i overallen, för att klämma ut några droppar......

Jag har fått två julklappar redan; två finnar mitt i pannan! Eller är det mina horn?.....

Nu dags för lite julklappsinslagning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0