Back to life, back to reality...

Efter att ha spenderat ett par dagar med Levina på sjukhus pga lunginflammation, så har jag kommit fram till att "Big brother" hade nog inte varit något för mig....


I onsdags höll jag verkligen på att bli galen efter att ha varit isolerad på ett rum i två dagar med två stenhårda sjukhussängar att ligga hela dagarna i och titta på Teletubbies på danska (gick helt enkelt inte att välja språk på stenåldersdvd´n ). Detta  med en alltmer piggare Levina som började att klättra på väggarna även hon trots att hon var kopplad till ett dropp som pep hela tiden så fort hon rörde sig....Mitt i alltihopa så skulle vi byta rum och dela med en nyfödd och dennes (snarkande) mamma, så sömn var inte att tala om (eller integritet).....


Klockan har väl aldrig någonsin gått så långsamt som de här dagarna. Jag hade lite svårt att leva efter mottot "Carpe diem"!


Men sjukvården är fantastisk ändå när det handlar om att ta hand om små barn, och deras (ibland) smått galna föräldrarJ



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver så roligt och man får verkligen skratta här hos dej:)Hoppas Levina mår bra nu Kram och sköt om dej //Carola

2009-02-22 @ 10:59:32
Postat av: Linda

Vad roligt att du har roligt:-) Hon mår bra igen och är tillbaka i duracellläge. Sköt om dig med!

2009-02-23 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0