Mitt nya onsdagsknäck

Idag är jag hemma och jobbar, som förälder. Från och med idag är det jag och Levina som hänger under onsdagarna. Så trevligt!
 Var hos barnmorskan imorse. Nu tycker jag att vågen skenar iväg alltså, känner mig ändå inte fullt så tjock som siffrorna elakt visade....Well, well, det går väl lika snabbt att gå ned sedan igen (haha, om jag går ett par varv till runt jorden vill säga...).

Levina ligger och sussar ute i den 15- gradiga kylan. Mycket påpälsad vill jag säga. Var ute och gick en sväng med barnvagnen i skoterspåren när hon skulle sova (efter ångesten hos barnmorskan), tämligen jobbigt och sammandragningsframkallande..........................

Nu ska jag passa på att läsa lite innan lilla fröken duracell vaknar:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0