Hur naturligt är mjölkchoklad?

Jag fick en bonuscheck igår från apoteket. Helt otroligt vad mycket jag handlat där och sedan dragit upp i näsan......

Det börjar att bli rätt obekvämt att sova numera. Magläge är uteslutet och ryggläga ger mig lätta kvävningsattacker. Så jag får låta en sida domna av i taget helt enkelt....

Jag sitter och knaprar "naturgodis" (som inte är så naturligt vad jag har förstått med en massa E-skit i sig). Att det skulle vara sundare att käka detta godis är väl diskutabelt, men nötter är ju ganska nyttigt i varje fall (i en liten mängd visserligen).....

Ikväll är det jag och Levina allena då Staffan ska dra iväg på sin herrklubb. Fick en rapport ifrån dagis att hon endast sovit 45 minuter idag. Vet inte om jag ska glädjas eller tycka synd om mig själv en stund (och henne naturligtvis..). Det blir en jobbig kväll fram till en förhoppningsvis enkel och tidig(!) läggning! Men tiden kan kännas väääldigt lååååång med en liten grinig och trotsig duracellkanin.........................

Imorgon är det fredag, wihoooo!! I helgen blir det barnvakt och härlig vuxentid med middag och bio. Hoppas bara jag orkar sitta i 2,5 timme  utan att kissa på mig (måste komma ihåg att inte dricka så mycket under middagen) eller vilja lägga mig raklång på biogolvet för att inte behöva amputera ryggen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0