Nähäpp!

Jag trodde att jag hade hittat den perfekta lösningen på min nästäppa/rinnsnuva nu när Otrivin klämt fram en multitalang som ska hjälpa mot både och (och inte bara rinna ut igen efter en snabbvisit mot snorväggen). Men icke! Denna universallösning fick inte brukas av oss havande kvinnor sade apotekstanten upplysande och frågade misstänksamt hur länge jag hade använt nässpray och om det var förkylning eller gravidtäppa. Ja, säg det den som vet, men problemet kvarstår. Jag köpte således ytterligare en vanlig Otrivin att ställa på sänggaveln hemma som jag istället får spruta med tills väggen rämnar (sedan har jag en i fickan, en i väskan och en på skrivbordet på jobbet också)......

Måste bara kommentera lördagens schlager. Riktigt dåliga låtar på det stora hela. Sedan vet jag inte vad som är mest skrämmande: Att Molly Sandén är 16 men ser ut som 30 (förmodligen inte ostylad dock) eller att hennes största idol är Carola.....
Lite roligt var det också med Micke Rickfors nonchalanta "smell the fart" min, eller så hade han bara glömt var han befann sig någonstans (eller förträngt det) som ett resultat av scorpionsticket.............

Nej, nu har jag passerat 22:00 gränsen. På med tandkräm på finnen och hopp i säng. (Stackars Staffan, är det inte tandkräm i ansiktet så är det en papperstuss i näsan, tur att han är halvblind...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0