Back on track..

 Tillbaka i kontorsstolen vill säga...Det har varit en fantastisk ledighet på det stora hela. Minus i kanten för den jäkla förkylningen som biter mig i röven hela tiden! Men att kunna vara hemma och mysa med familjen så länge är lyxigt värre!

Igår började Levina på dagis. Stortjejen! Störst och äldst på avdelningen än så länge torde hon domdera rätt rejält där! Problemet är att om hon känner minsta lilla motgång så smäller det, och hon är stark i nävarna.... Men ändå så otroligt
charmig att det inte går att motstå henne:-)

Jag håller på att få ett litet psykbryt hemma eftersom jag (förmodar jag) har lyckats med att drulla bort en tusenlapp som vi fick i julklapp. Jag funderar på att kontakta en sådan där synsk gumma. Mest för att få reda på om jag är så galen att jag faktiskt har lyckats slänga kuvertet eller om jag är nästintill lika galen och lyckats med konststycket att placera det på ett för tillfället mcyket bra ställe och sedan glömt bort det.....

Igår var jag hos frisören och gick därifrån med sådär härligt lent godisdoftande hår. Så vill jag alltid ha det! Funderar på om jag ska satsa en mindre förmögenhet på att köpa lite "frisörprodukter". Måste nog inhandla jumbostorleken då eftersom frisören shamponerade mitt hår i fem omgångar......

Kommentarer
Postat av: Vero

Tack för senast!

Levina e verkligen charmig!

Fan va trist med tusingen! Du kan ju inte ha slängt den?! :o/

2009-01-08 @ 21:28:53
URL: http://veronicastankenot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0