Because I´m worth it!

Jag har hittat en ny passion! Att unna mig själv lyxiga och väldoftande produkter till hår och kropp. Eftersom min "andra graviditetsplan" (med ambitionen att äta sunt och gå upp så lite som bara är möjligt) har skitit sig big time så får jag ägna mig åt att piffa lite med utsidan istället.... Då menar jag inte att köpa kläder i valross-storlek, utan snarare att investera i pina-colada doftande frisörshampon/balsam och kvalitétsantirynkkräm. "Work on what you have baby".........

Och jag måste säga, det är skillnad på produkt och produkt! Men eftersom vi sparar in pengar på Staffans hårkonto kan vi ju lägga ned lite extra på mitt:-)

På tal om ytligheter så har jag återigen fastnat i Top Model träsket. Efter att inte alls ha hängt med i ett par säsonger, på grund av att Tv-nissarna av någon anledning lägger alla bra TV-program vid samma tid samma kväll, så sitter jag (och Staffan lite sporadiskt) återigen i Tv-soffan och dömer de mer eller mindre hysteriska brudarna som om vi vore modelljuryn från H-vetet. För vi är ju så perfekta själva........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0