Linslus

Då vi hade Teknikguden emot oss på Thailandsresan, som sakta men säkert skövlade vår digitala utrustning, så har vi fått investera i en ny och visserligen mycket trevligare kamera. Så nu är vi ägare av en bättre begagnad Nikon systemkamera, vilket helt klart kräver sin man (eller kvinna), en viss teknik samt tar ett visst utrymme i packningen i förhållande till en kompaktkamera.

Jag är en rätt så kass fotograf och tar allt som oftast "tråkbilder" med huvudmotivet glatt poserandes i mitten av bilden. Inte särskilt spännande eller konstnärligt... Men jag ska försöka att bättra mig. När jag lärt mig alla trix och finesser på kameran, så det blir väl lagom till Levinas student eller så.......

Men Staffan har gett sig på det han. Och modellen är glad (och klarar våra hårda modellkrav)....

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0