Lite snedögd idag efter all sushi igår...

Igår var jag på tjejmiddag. Det är en liten grupp som kallar sig för "Syjuntan", även om vi inte kommer i närheten av något som kan liknas vid handarbete förutom matlagning då förstås... Det hela handlar istället om att träffas och umgås med personer som man kanske inte hinner med att umgås med i vanliga fall, snacka en massa intelligent skit (såklart!), och stoppa i sig så mycket godsaker att man nästintill spricker. Helt klart en passande tillställnig för mig!:-)

Igår var det sushi som intogs (en gravidvariant för mig då), frukt och chokladfondue, chips och lite till... Samtidigt så avhandlades ämnen som droganvändning, religion och älska eller hata facebook:-)

Det hela var mycket trevligt trots att man åkte hem lite halvt illamåendes!

Imorse var jag och Levina i bakartagen och snodde ihop en kladdis med dumlekolor. Den ska snart intas. Det är ju faktiskt lördag (inte för att dagarna gör någon större skillnad på mitt kaloriintag nuförtiden..). Som tur är fick jag igår reda på att min hurtbulle till kollega och vän även hon är gravid (vilket självklart knappt syns trots en halvt genomgången graviditet). Så förhoppnigsvis kan hon dra med mig på lite mammutgymnastik..........................

Kommentarer
Postat av: Jenny

Idag har ni varit gifta ett halvår! Hihi...=) Vi firade med att sova i tält ute på en ö och sitta barnvakt åt en deltagare. Vaknade imorse till en magnifik solnedgång och har mestadelen av dagen legat och sälat i vattenbrynet på resorten! Hur firar ni? =) Hoppas magen mår alldeles utmärkt! Vi kommer med all största sannolikhet upp till påsk, hoppas du inte hunnit spricka =) Puss å kram /J

2009-01-26 @ 08:23:45
Postat av: Linda L

Ja, jag läste det igår i resdagboken.Gud vad mysigt!!

Vi missade halvårsdagen (kasst), och spenderade dagen halvt utslagna med magsmjuka....



Det blir trevligt det att få se era nunor igen! Förhoppningsvis är jag fortfarande intakt:-)

Kram på er!!

2009-01-27 @ 10:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0