Mycket snack och mycket verkstad

Levinas vokabulär har utökats rejält under den senaste tiden. Plötsligt känns det som om hon har ord för allt! Idag när vi satt och åt så såg hon en tomte på Coca-cola flaskan. "Tomte" sa hon då och sedan "blablabla snälla barn". Hon kom alltså ihåg vad tomten frågat för över en månad sedan då han var på besök!  
Men igårkväll kom nog den längsta harangen hittills, nämligen "Mamma prutta, >pruttläte,> så lät det".(Det stämde faktiskt:-))

Äntligen fredag! Fast det blev en kort vecka för oss som låg hemma och var sjuka i två dagar. Men det är bara toppen, mer helg till folket! (Dock utan magsjuka!) I helgen blir det en hel del ätande då både min mor och min systers födelsedag skall avfiras. Kan det bli bättre?

Jag måste verkligen säga att jag har lite svårt för Carl-Jan (?) i Let´s dance, är han inte lite lik Grodan Boll? ( Ska jag säga som ser ut att ha svalt en badboll......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0