Oouups!!

Tanken slog mig just då jag höll på att tvätta av mig ansiktet och borsta tänderna. Levina kommer att bli stor en dag och säkerligen kräva sin plats i badrumsskåpen. Jag huserar numera på 6,5 hyllor av nio möjliga + tre byrålådor, och ändå vill pryttlarna inte riktigt rymmas. Det krävs en hel del för att bli såhär vacker ;-)......

På det stora hela så är det väl bara att inse att om Levina brås det minsta på mig så kommer jag att få maka på mig en hel del utrymmesmässigt! Kanske är det bara bra för mig att jag får släppa mina hamsterfasoner.........

Fast ändå: Hoppas verkligen lillkillen tar efter Staffan.............................................

Kommentarer
Postat av: Vero

Hehe! More is less....ehh eller var det tvärtom?! :o)

Hittade mitt armband försten så du kan sluta leta...hehe...Hoppas lillkillen mår fint

2009-01-21 @ 09:41:25
URL: http://veronicastankenot.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja, får väl börja att köra efter den devisen:-)



Vad bra! Lite tur har du i varje fall ibland;-)

KRam

2009-01-21 @ 19:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0