Meela mat!

Tillbaka på jobbet efter en helg då vi varit både här och där och överallt. Det bästa med det hela är att vi har varit bortbjudna på mat hela helgen, så vi har både hunnit med att vara sociala och gjort lite nytta och städat ut julen. Nu vill jag inte se en julpryttel till på minst 10 månader!
Dock inget spår av de bortsprungna sedlarna......

Idag skulle barnen lämnas själva av föräldrarna en timme på dagis. Problemet var att alla skulle lämnas under samma timme och detta medförde en hel del grin och tandagnisslan (för de som hade några). Jag förstår inte riktigt tanken med att alla föräldrar skulle försvinna samtidigt? Levina hördes ändå ha varit vid gott mod och kramat om de mindre lyckliga kompisarna. När det var dags för lunch kunde Levina helt enkelt inte få nog av maten (korvstroganoff och ris) och åt hela tre portioner medan dagiskompisarna pös hemåt en efter en. Hon brås på mamma hon.......

Vi klurar på att ta oss en tripp ned till hufvudstaden på min makes födelsedag den 6/2. Man får passa på medan jag fortfarande tillåts flyga och är någorlunda rörlig. Sedan kommer en liten till och möjligheterna till sådana vuxenresor på tu man grusas för en mindre evighet framöver:-)


Kommentarer
Postat av: Linda // Absolut Glam

Är ni på väg ner? Kul! :) Då får vi klämma in en fika!

2009-01-13 @ 19:02:14
URL: http://www.absolutglam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0