Det finns inget dåligt väder..

...Bara dåliga kläder. Jag är beredd på att delvis hålla med. Det klart att det finns dåligt väder som orkaner och sådant skit, men i övrigt så handlar det mer om vilka aktiviteter som man kan välja mellan (kanske har jag dessa åsikter just nu för att jag har obegränsat med "semester" denna sommar...)

Idag valde vi till exempel att sova en hel del...och att ta bilder på oss för att sätta in våra nyllen i ortstidningen. Det gick sådär, svårt att synkronisera 4 st samtidigt utan att någon ser helt galen ut. Levina tyckte dessutom att det var en god idè att peta sig i näsan under fotosessionen, så jag fick lite tvångsmässigt hålla ner hennes händer, vilket gjorde henne lite onöjd....

Håll ögonen öppna för resultatet;-)


Kommentarer
Postat av: Carola

Vi håller utkik i tidningen när du tjurhåller dottern:)

2009-07-11 @ 00:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0