kaffe och kaka... kaffe och kaka...kaffe och kaka....

I måndags och tisdags var vi ute på landsbygden, nämligen i Ramsele, där i stort sett hela min släkt finns utplacerad. Man skulle kunna säga att vi var med om ett fikamarathon där vi inte gjorde så mycket annat än att sitta på en stol eller kökssoffa ( ja, sådana finns där) och stoppa saker i munnen och dricka kok-kaffe (inte jag då eftersom jag har förstått att kaffe är ett gift som jag faktiskt kan avstå ifrån). Det hela avslutades med att hela familjen trängde ihop oss i en bäddsoffa där Staffan fick den hårda delen och jag den platta kudden medan regnet smattrade utanför.........


Kommentarer
Postat av: Carola

Kan det tänkas va en tickande klocka på väggen också som slog hel och halv timme:)

2009-07-23 @ 18:29:06
Postat av: Linda Lindahl

Ja, det kan helt klart tänkas det:-)

2009-07-23 @ 21:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0