Om man ser det så..

Jag har kommit på det här med varför man blir "ålderssynt" när åren har tickat på ett tag. Det måste vara kopplat till att vi människor ska bibehålla sin självkänsla. Eller åtminstone vi kvinnor. När vi då sminkar oss om morgonen så ser vi helt enkelt inte alla rynkor, slapp hud och ovälkomna hårstrån som placerat sig där.......Tror ni inte att det kan vara så?

Tyvärr är ju jag istället väldigt närblind vilket gör att detta fenomen motverkas.......

Men snälla barn och barnbarn (om detta når er någon gång). När jag blir gammal och kanske lite senil, ta bort skäggstråna åtminstone....och kanske plocka mina vildvuxna ögonbryn så jag ser ut genom trockabottnarna och kan hålla koll på gubben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0