Teknikens under!

Nu har jag (eller Staffan egentligen) hittat en kabel så att jag kan föra över bilder från mobilen till datorn. Jag måste dock göra en liten upprensning där bara, då jag har ett gäng bilder på samma motiv (vilket oftast är undertecknad själv) och motivet inte alltid har blivit så bildskönt så att säga........

När jag går igenom dem så inser jag att jag saknar mitt långa hår, åtminstone som det såg ut ibland....någon enstaka gång i varje fall....

För närvarande är jag rätt så grön i ansiktet. Masken som är inhandlad på ÖB´s "skönhetsavdelning" skulle ha sköljts ur för 15 timme sedan. Så nu måste jag verkligen ha fått riktigt babymjuk hud:-)

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0