Mammamotion...

Idag har jag rört på fläsket minsann! Då handlar det inte om något gymhäng eller hurtjogging. Nää, jag har cyklat och handlat med dottern bak, tung matkasse fram och ett multum av uppförsbackar framför mig, där jag var tvungen att sitta ned och cykla på min tantcykel (eftersom det blev vingligt värre annars....)Som om inte det var nog så åkte vi till "airworld" på eftermiddagen och hoppade och sprang runt som påtända jordekorrar (eller åtminstone en av oss och vi föräldrar fick hänga på). Det är andra (motions)tider nu........

Ikväll så stod jag och Levina och väntade på glassbilen i 40 minuter! Vad gör man inte för lite fryst sockervatten:-) Men vi verkade inte vara ensam om att gynna denna trudeluttande glasskrängare...

Tänkte publicera lite bilder nu när det funkar:-)



Känns som nyss.....




....men sedan blev det så här......



..och så blev man tvåbarnsmor!

Lite sent omsider kommer även en bild på mitt avkapade hår ( som numera är på utväxt)



Soo looong babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0