I wonder...

Jag vet inte om det beror på att jag inte har rört på mig något den här veckan och bara förtärt godsaker eller om det är för att jag sett alldeles för mycket bilder av modeller och kändisar den senaste tiden. Men jag begriper helt enkelt inte hur dessa personer varken behöver dras med några extrakilon, slapp mage (och andra kroppsdelar) eller några bristningar överhuvudtaget, när deras små kroppar måste ha fått utstå en kraftig belastning under 9 månader (okej, inte Sarah Jessica Parker och några andra då som låter andra stå för valkroppen)....

Den enda som (baby)gymmat i vår familj på sista tiden är minstingen:-)

Jag hängde ut en tvätt i morse. Den är nog tio gånger blötare just nu än innan jag hängde ut den, men jag bara vägrar att gå ut i hällregnet och hämta in den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0