Solen lyser med sin frånvaro....

Sommar sommar, sommar..vart tog du vägen då? Undrar just om jag måste fara (som vi säger här i Ö-vik) och byta ut mina inhandlade solkrämer från Rusta till lite BUS istället...Verkar inte bättre...Risken ( eller chansen) att bränna sig är just nu obefintlig.......

Det hade verkligen varit perfekt shoppinväder just nu, om jag inte varit föräldrapenningsavlönad vill säga! Ähh, lika bra att vänta tills man har en kropp igen. Nästa sommarrea då kanske:-) Just nu kan nog inget frånta mig känslan av att vara en sunkig förortsmorsa med amningsuttöjda halsringningar på löst sittande överdelar i vilket fall....

Imorgon är det tjejmiddag i mi casa. Ska bli så trevligt att stoppa en massa, i detta fall röd mat i munnen. Snacka om allt mellan himmel och helvete och bara mysa med mitt balla gäng "Juntan"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0