Kick some box

Angående digitalboxen i föregående inlägg så fick den sig faktiskt en spark (eller åtminstone ett argt tramp) innan jag brände iväg med  Milian till syster i stan för att inta säsongsfinalen med en halvliter glass och chokladsås. Som sig bör när det handlar om sådana viktigheter:-)

Det gäller att välja sina vågar när man väger sig. Vår hemmavåg är en skruttig IKEA-våg som åkt i golvet ett par gånger (efter att först ha lyfts av små knubbiga händer). Jag förstår om den visar lite fel (för mycket):-) När jag var på efterbesiktning på MVC i Själevad i förrgår så visade den vågen helt plötsligt två kilo mer än vågen på MVC i Sund två veckor tidigare (för er som inte vet så är det meningen att jag ska gå ned och inte upp eftersom jag redan fött ut barnet). Det är nog upp till mitt samvete vilken jag ska tro på...eller ligger sanningen någonststans där mitt emellan.? Depressing anyway.........

Jag var ute och barnvagnspromenixade häromdagen. I vantar!!!!!Helt galet, eftersom jag faktiskt önskade att jag hade haft ett pannband, eller varför inte öronmuffar, då jag fick så jädrans ont i öronen av blåsten. Får väl kränga på mig vinterjackan över midsommarklänningen imorgon......
Angående midsommar; nu slipper jag samla sju sorters blommor och lägga under kudden eftersom jag har inträtt i fruklubben. Vad skönt, de färgade ju av sig så hemskt på örngottet:-)

Trevlig Midsommar på er och ta det lugnt med drickat! Det gör jag;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0