sommar, sommar, sommar!

Det är så härligt väder ute! ( som om någon missat det). Tyvärr så känner jag att jag har en förkylning på G. Känns jäkligt onödigt då jag i princip var förkyld hela graviditeten. Jag får försöka C-vitaminbomba med en jordgubbsmothie och hoppas på en rättvisa som jag är tveksam till att den existerar.....

Jag har en analkande ångest. Ångest över att det lilla pyret växer så snabbt. Det här ska ju vara "the final one", och jag vill verkligen få Pippis "inte bli stur piller" utskrivna!

Sommarkvällar är de bästa! Man orkar hålla ögonen öppna lite längre och se alla braiga deckare som går sommartid. Jag är en fantast av de engelska myspysdeckarna och vill helst sitta och dricka the och käka scones då:-)

Tyvärr finns även flugor på sommaren, och myggor och annat crap som bits.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0