Kors i taket!

Hör och häpna: Jag har börjat att tappa matlusten! Vet inte om det har med graviditeten att göra eller om det är de sex tabletterna Kåvepenin + lika många alvedon som jag stoppar i mig varje dag (kanske blir mätt av dem?) som gjort att jag tappat aptiten. Som tur är har min gulliga mamma gjort en matleverans av korvgryta idag så att jag slipper bekymra mig för dagens matintag för övriga familjemedlemmar som fortfarande har aptiten i behåll:-)

Kanske kan detta innebära att jag inte når upp i valross status (sjöelefant räcker..) inom de närmsta veckorna, det kan lugna ned sig nu tycker jag. Det är inte samma piece of cake att bli av med kakan som att äta upp den har jag ju märkt........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå :)

Såg dig och din söta mage på stan i dag :)

Måste bara fråga, vart du har köpt dina glasögon bågar. Ha det bra

2009-03-30 @ 18:41:43
Postat av: Maria H

Oj! Det var en hästdos Kåvepenin! Skulle tro du mår illa...

2009-04-01 @ 16:20:41
URL: http://www.legendier.se
Postat av: Linda Lindahl

Hejhej, mina bågar är inhandlade till fantastiskt budgetpris på Favoptic på nätet. Ha det gött!!



Maria, jo lite. Halsbrännan har blivit ett faktum....

2009-04-03 @ 22:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0