Saker och ting förändras.....

Det finns vissa saker som gör att det märks att livet förändras. Som att man stöter på de  människor som man tidigare träffade ute på krogen på dagis till exempel (i morse hälsade jag på en hel del sådana)..... Vi spelar på nya arenor nuförtiden helt enkelt:-) Åtminstone till stora delar. Visst kan det fortfarande hända att man möts på krogen (inte för min del just nu då), men då handlar det inte om några spontana utekvällar med tjejgänget utan om ett långtida planeringsarbete som innefattar barnvaktsskaffande, val av något gott att förtära (nu när tillfället ges), bantning för att komma i några gamla stretchjeans (billigare än att köpa nya) o.s.v........

Själv så sitter jag här med en badbollsmage som sakta vill kväva mig och rivsår på näsan (som jag tappert försökt kamouflera utan något vidare resultat), och är rätt så nöjd att jag inte lirar på någon köttmarknadsarena just nu....................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0