Ur vägen så jag kommer förbi och fram!!

Hur kan det komma sig att varenda gång som man har bråttom i trafiken så ligger det någon och fiskör framför en och ska åt precis samma håll som en själv? Min vilopuls som ligger på 96 nuförtiden stegras ytterligare då den framförkörande bilen ligger i 55 på 70 väg och det inte finns någon möjlighet till omkörning och vattengympan börjar om en kvart......

Ett annat irritationsmoment för dagen är duscharna på badhuset som man får trycka igång var femte sekund, vilket innebär att jag får trycka typ hundra gånger innan jag har sköljt av mig både shampo, balsam och duschkräm. Det finns väl för böveln ingen som duschar i bara fem sekunder.....

Igår var jag hos barnmorskan. Det braiga var att jag  bara hade gått upp 1,5 kilo sedan sist (för en månad sedan). Det obraiga är att jag hade gått upp tio kilo innan dess. Men håller jag den här linjen så kanske de inte behöver en lyftkran för att hantera mig på BB:-)


Kommentarer
Postat av: Maria Hörnell

Fråga mig inte hur jag lyckades hamna här!! För det har jag inte en aning om. Kul var det i alla fall, att läsa vad andra Öviksbor har för sig! :-)

2009-03-11 @ 05:50:20
URL: http://www.legendier.se
Postat av: Linda Lindahl

Lite förvånad är jag, men det var ju kul:-)

2009-03-19 @ 19:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0